web counter

BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 14, 2009

CARI DUIT DI INTERNET

Kita masih ingin mengetahui cara cari duit di internet yang seterusnya? Cara 1 dan cara 2 saya sudah bincangkan, kini tibalah pula saya membincangkan cara ketiga pula.

CARA 3: Menjual produk milik orang lain

Cara ini juga disebut affiliate marketing atau program affiliate. Secara peribadi, saya paling suka cara ni sebab kalau kena caranya, ia akan mendatangkan pendapatan yang lumayan kepada kita. Melalui program affiliate, kita bertindak sebagai jurujual siber kepada produk-produk yang terdapat di internet. Dalam program ini, si jurujual atau kita disebut sebagai ‘affiliate’ manakala pihak pemilik produk tersebut disebut ‘merchant’. Jika kita berjaya membawa kepada penjualan produk tersebut, kita akan mendapat komisyen mengikut kadar yang telah disepakati.

Ramai orang kita cari duit di internet dan telah menjadi jutawan dengan cara ketiga ini. Oleh itu, dalam blog ini, saya lebih menekankan cara ketiga ini untuk kita menuju ke satu destinasi iaitu dapat duit yang banyaaaaaak.. anda boleh ikuti blog saya untuk mendapatkan informasi, panduan dan rahsia tentang bisnes online, langkah-langkah dan teknik-teknik yang mudah dan berkesan untuk memajukan bisnes online kita, dan banyak lagi.

0 comments: