web counter

BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 13, 2009

PENDAPATAN LUMAYAN

Anda sudah menyimpan hasrat untuk menjalankan bisnes internet? Percayalah, kita mampu memperoleh pendapatan lumayan dengan menjalankan bisnes internet.

Bagaikan sudah menjadi fenomena pada zaman kini, semua orang berlumba-lumba mengusahakan bisnes internet. Pada suatu ketika dahulu bisnes internet di negara kita pernah ‘meletup’. Kesannya lahirlah ramai jutawan internet dan internet marketer di Malaysia seperti;


Rata-ratanya para jutawan internet dan internet marketer terdiri daripada orang biasa-biasa sahaja seperti pelajar, pesara, kakitangan kerajaan, suri rumah, dan penganggur, tetapi mereka menjadi ‘luar biasa’ setelah menceburi perniagaan internet. Pada mulanya taraf hidup dan tahap pendidikan mereka sederhana sahaja, namun setelah sekian lama berjinak-jinak dalam bisnes internet, taraf hidup mereka telah berubah ke tahap yang lebih baik kerana mereka telah memperoleh pendapatan lumayan hasil dari bisnes internet.

Anda jangan terkejut, ada orang yang kerja berjawatan tinggi dan bergaji tinggi tapi sanggup berhenti kerja kerana ingin menjalankan perniagaan internet sepenuh masa. Apa sebabnya? Kerana pendapatan dari internet lebih lumayan dari kerja mereka itu!

Kita tentu berasa pelik apabila ada pekerja yang makan gaji yang tak seberapa tetapi memiliki banglo mewah dan beberapa buah kereta mahal. Ataupun kita tentu berasa pelik melihatkan ada orang yang melepak sahaja 24 jam 7 hari seminggu atau asyik pergi melancong ke sana sini tetapi kita tidak pernah nampak dia pergi kerja. Betapa senangnya hidup mereka…

Memang tidak dinafikan ada orang dapat hidup senang seperti itu dengan melakukan kerja haram, tapi ada juga yang melakukan kerja halal, salah satunya bisnes online yang halal.

Sehubungan dengan itu, kita perlu mengambil peluang secepat mungkin bagi menceburi bidang ini kerana melalui internet, kita dapat mempromosi dan menjual barangan tanpa sempadan.

Gunakanlah peluang keemasan ini bagi memperoleh pendapatan lumayan hanya dari rumah. Ramai yang berjaya melakukannya, mengapa kita tidak mahu mencubanya?
















0 comments: